Sunday, October 10, 2010

Rasa Malam

Salam..

hurm..dis week..ada apa dgn dis week?? OMG..dua kuiz menanti + satellite clerkship ( clerkship yg paling byk kena wat report..manual je pun dah 23 mksrt ) + job interview BI.

Hu2x..klo dikira2..aku ni kire mantap gak..dah final year tp amek unit smpai 21. xkesah r, nak grad punya pasal..Smoga Allah memudahkan segala urusanku untuk Grad on time..=) Amiinn...!

Sejak akhir2 ni ak rasa mcm sgt pelik..mcm ada sumting yg ak kehilangan. Fikiran selalu dipersimpangan..hati selalu gusar dalam penilaian.. What's going on? Apa yang dah aku terlepas agaknya..mcm pelik..sgt pelik..hurm...

Ya Allah, berilah aku petunjuk. Noktahkanlah segala persoalan dan kegusaran akal fikiranku ini..Sesungguhnya aku tidak mengetahui apa yang Engkau sedang rencanakan..tapi aku bersedia menerima ketentuanMu ya Rabbi..=)

0 comments: