Monday, October 25, 2010

Menjawab persoalan yang di 'TAG'

Hurm..menurut kata Elfa (bkn nama sebenar), aku kena jawab sejujurnya untuk kenal diri sendiri....tp soklan punya r panjang..wat sakit jiwa je..xpe2x..layan je la..huk2x.. So, aku telah menjawabnya dengan keskemaan maksima demi mengenali diri aku sendiri..dan inilah kesannya..hu2x..
Ntah pape gak…=)

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang? bende?..

Hurm...Al-Quran+kelengkapan solat...money…buku2 aku…hnset....laptop....jam..
compact powder+olay....makanan..hurm..apa lagi ek?? cm banyak jer..

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?

Hurm..ntah la..never plan yet..hu2x..

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?

Aku berangan nak wat majlis kawen aku kt kampung aku nun di sana…best sbb membayangkan suasana riuh-rendah penduduk kampung wat kenduri..syok2x..teringat zaman kecik2x… Tema?? Hurm..mana2 yg sesuai la.. klo la diriku ni spt Cinderella..kan best..hu2x..

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

Owh..skrg tgh say NO to CINTA..saya tgh byk komitmen skrg.. No time for this cintan2x.. tggu grad dlu..hu2x..

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

Kalau term kekasih itu merujuk kpd bakal suami saya, yupp..saya akan mencintainya selagi mana Allah mahu saya mencintai beliau…

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

Hurm…dalam hati saya…saya selalu ketemu dan merindui kekasih hati saya wlpn imejnya tidak nyata…

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?

Novel: Ungu Karmila, Salahuddin Al-Ayubi etc..
Buku: hurm..banyak gak r..mostly buku psl drugs…
Majalah: Rasanya Utopia kot..xpun Remaja.. hurm..dah lme xbeli..hu2x..

8. Apakah nama penuh korang?

Nor Fadzilah binti Mat Daud

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

Ayah..sebab ayah lebih sporting dan memahami kalau dilanda permasalahan..

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?

Xtau nama..tapi saya sangat2 nak jumpa bakal suami saya sebelum umur saya mencapai 27 tahun..(InsyaAllah)…saya menanti dan merindui beliau wlpn saya tidak tahu siapa dia yang saya rindui..

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

Yup..kadang2 guna tangan..kadang2 guna washing machine…he2x..

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?

Hurm…tempat yang tenang, indah…gunung, pulau..ada bunga sakura..air terjun.. salji…apa lagi ek?? Hurm..

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?

Saya nak dua2 bleh??…hu2x..

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang si ELFA (bkn nama sebenar)..
Elfa..?? Hurm…bdk ni sgt la berterus-terang…bertanggungjawab…sbnrnya mmg suka perkara2 yg romantic gak..dia gelak lawak.., sweettt mcm aku gak..dan one of my best fren kt USM ni..hu2x..

15. benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?

Saya sangat sayang family saya..

16. lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

Ikut mood..tp skrg sy suka lagu Opick..best2 sumenya….hu2x..

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?

Tarikh 10 mei 1988..as usual..celebrate kat umah…tp xde la wat majlis besar2x, just ucapan Hepi Besday dr family je..itu sudah mencukupi..=)

18. 5 orang blogger yang korang nk tag:

Jeng2x...Abang jaya, syahmi, cikwan, kak Eka dan kak Mahfuzah


Okeh, setakat itu sahaja yang dapat sy jawab..byk tul..hurm..ha3x.. Apakah kesan permainan ini?? Saya pun xtau..layan je la mak cik yang ngetag aku ni..hu2x..

2 comments:

elfa said...

saya suka jawapan no.14 awk tuh..

ntah lar ye.. sukaaaa sgt.. haha

Cik Fadz said...

chewah..dah ttg ko..mesti la ko suke yerk..hu2x..