Thursday, October 28, 2010

DIS = PENAT

Minggu ni kleksyip DIS ( Drug Information Services)..
Last klerksyip kot...
What should i say..??

Arghh..cepatlaa hujung minggu..xlarat kot..hari2 dpt asegmen baru..wlpn simple, tp klo dah hari2x..stress gak la.. skrg br siap edit asegment grup..fuh, kepenatan otak..mata pun aku rse xlama lg dah boleh booking spectacles gak la aku ni..asyik ngadap laptop je, fuh..

Status skrg ialah, aku berusaha untuk menyiapkan tugasan individu lak..td tu grup punye..waduhh, hu2x..terasa kemalasan+kepenatan yang nyata...macam kena tido dlu kot..kmpul kekuatan.. Esok presentation asegmen grup yg aku wat td.. hu2x..wahh..hidupku begitu terisi dis week.. Owh..

Hurm..papepun, selain kebizian yg nyata itu, aku tetap bersyukur kpd Tuhan sbb tetap diberi kesenangan dalam kepayahan. Walaupun hidupku tgh rumit skrg, tp Dia tetap berikan aku peluang untuk menikmati kebahagiaan. * hanya aku yg mengerti statement td..=)

Dan aku bersyukur sebab hati aku tenang menghadapi liku-liku ini. Yeahh..aku sudah tidak tergadah wlpn diuji dengan permasalahan. Adakah itu petanda aku makin matang dalam kehidupan?? hurm..pelayaran hidupku bermula lagi..

Syukur ya Robbana...!!

0 comments: