Monday, October 26, 2009

NO MORE SD Forever..!!

Assalamualaikum & Salam Aspirasi..

>> Pada 22hb Oktober 2009, post-mortem convex'09 diadakan.. Besenya post-mortem diadakan setelah tamatnya sesuatu program untuk menilai balik baik buruk pengurusan yang dijalankan semasa berlangsungnya program tersebut.
>> Hurm, dipendekkan citer..akhirnya kami sebulat suara untuk membubarkan Portfolio Pembangunan Lestari (SD).. Wahh, mesti anak buah MB kecewa bile dengar berita ni..huhuhu.. Well, sorry guys..I hav to make dis decision in order to improve the next CONVEX Performences. Keputusan ini terpaksa dibuat setelah kami semua mengkaji baik-buruk / kekuatan-kelemahan dan kepentingan peranan SD serta membandingkannya dengan Convex2 yang lepas. Bukanlah bermaksud, pabila portfolio ni dibubarkan, nilai kelestarian dalam convex akan terus dilupuskan. Cuma MB berpandangan bahawa, nilai kelestarian itu sangat subjektif dan perlu wujud dengan kesedaran yang utuh dalam diri seseorang. Tanggungjawab yang besar dan berat ini tidak seharusnya dipikul oleh 1 portfolio sahaja, ia wajar turut dipikul bersama oleh portfolio lain.
>> Jadi, bagi memastikan portfolio lain tidak lepas tangan akan nilai ini, so , MT SD'09 setuju portfolio SD dibubarkan dan tanggungjawab SD akan dipikul bersama oleh portfolio lain. Maksudnya, portfolio lain juga kena bertanggungjawab menjaga dan menerapkan nilai kelestarian dalam setiap aktiviti dorang dengan pantauan yang strict daripada MT teratas CONVEX. Kami percaya keputusan ini mampu membentuk team convex yang lebih efisien dan tegas dalam melaksanakan polisi yang sudah dibentuk. MB harap xkan timbul lagi isu xpuas hati dan sakit hati tentang perlaksanaan polisi Convex setiapkali berlangsungnya Ekspo Konvokesyen coz masing2 bertanggungjawab menjaga dan melaksanakan polisi tersebut yang telah dipersetujui semua.
>> Thanx guys to all your supports. I'm very appreciated it and i'm proud to know all of u and i also knew dat, i'm already hurt you guys by making dis decision... I'm really sorry=(..
p/s : I can't believe it..I'm the first and the last Manager of SD forever... Kenangan terindah dalam hidupku..
Adalah sgt menyakitkan hati sebenarnya bila polisi yang dibuat bersama hanya dilaksanakan oleh oleh sesetengah pihak sahaja manakala 1 pihak yang lain mengkhianati polisi tersebut.. Yang melaksana dikeji manakala yang mengkhianati dipuji.... Apakah gelaran yang sesuai untuk mereka ya..???

1 comments:

Hawa said...

"Da 1st n da last"..
sabarla kak Fadz..
biar ConvEx'10 plak yg bkhidmat masa akak konvo nanti..(^^,)