Thursday, August 20, 2009

ConVex’09 yang dah berlalu..

Assalamualaikum & Salam Aspirasi..

Convex’09 yang dah berlalu..

>> Kehidupan yang agak relax cket berbanding sebelumnya..Kelegaan yang dirasai sukar untuk diungkapkan..Pengalaman yang ditempuh amat berharga sehinggakan lebih mahal daripada intan permata.


>> Dalam Convex’09, MB mengenal erti kehidupan kampus yang lagi mendalam..cara pengurusan organisasi yang bagi MB kadang-kala memang mencabar keimanan dan kesabaran, erti persahabatan yang sukar dinilai..erti kepercayaan..kerjasama berkumpulan dan juga sengketa yang kian terpadam..Itulah lumrah kehidupan..perjalanan hidup yang mencakupi pelbagai rasa..manis, pahit, tawar, masin,kelat dan sebagainya.. Terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan Ekspo Konvokesyen 2009 ini.. Jadikanlah pengalaman ini satu kenangan yang sukar dilupakan..

>> Kepada sume penyelaras Portfolio Pembangunan Lestari ( Sustainability Development a.k.a SD ) Convex’09 merangkap adik2 MB : Kim, Eina, Aisyah & Mr. K @ Kahlidas (Izzati pun skali lah wlpn dia kena kuarantin sepanjang minggu konvo..huhuhu )…Trimas atas sokongan korg kat MB..secara jujur, MB amat menghargai kalian..terima kasih kerana tegak berdiri mempertahankan MB walaupun kita hampir tersungkur di satu ketika itu. Kita tetap bangkit dengan idea2 baru demi merealisasikan impian dan halatuju Portfolio kita. Thanx a lot 2 all of u guys.. MB amat menghargai korang… ‘Maintain cool'..ya. Itu trademark kita..jangan lupe..huhuhu…

>> Kepada sume MT bahagian SD lak…Trimas byk2 gak kat korg..Sebagai seorang Pengurus, MB akui MB mempunyai banyak kelemahan, terima kasih kerana menerima kelemahan MB dan turut bersama-sama MB dalam portfolio ini. Kepada Fakarul yang menjadi timbalan pengurus MB secara tiba2 pastu slalu kena buli je dgn MB, Pojie S/U SD yang paling kelam-kabut dan tensen tetiba wlpn pengurus SD relax jer..dan kepada Afif, Si Bendahari yang nama je bendahari tp sume keje pn dia tolong wat gak…huhuhu..Thanx korg..MB hargai peranan, dorongan dan semangat korang untuk menjayakan program2 kita..Semoga kita dapat bekerjasama lagi di masa depan..


p/s : Walaupun minggu konvo baru je beberapa hari berlalu, tp MB dah merindui korang sume… Sayang korang sume..Muahh..


Antara kenangan manis yang sukar diungkapkan semasa kemeriahan Ekspo Konvokesyen 2009 ( ConVex'09 )


Bersama anak buah MB semasa melaksanakan kempen Kelestarian Di Pintu masuk Tapak Konvo


Bersama pelajar sekolah yang turut menyokong usaha kami


Maskot Desa Bakti Permai dan Saujana yang menjadi ikon kelestarian kami


Antara kempen bergerak yang kami jalankan..


0 comments: